Zamówienia
- Wysyłka i dostawa towaru
- Sposoby płatności i prowizje
- Zakupy na raty w systemie PayU Raty
- Wymiana lub zwrot towaru
- Reklamacje
- Gwarancje
- Bezpieczeństwo zakupów
- Wysyłka i dostawa towaru
- Dostawa na terenie Polski
- Przesyłka płatna z góry:
- Przesyłka InPost Paczkomaty 24/7 - 9,90 zł - czas dostawy 1-2 dni*
- Przesyłka InPost Paczkomaty 24/7 Paczka w Weekend - 14,90 zł - przesyłka dostarczana w weekendy
- Przesyłka kurierska Kurier InPost - 11,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
- Przesyłka kurierska GLS - 12,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
- Przesyłka kurierska DPD - 14,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
- Przesyłka kurierska DPD - Dostawa do punktu - 6,50 zł - czas dostawy 1-2 dni
(*Zastrzegamy sobie prawo do zmiany formy dostawy jeżeli gabaryt paczki przekracza pojemność punktu odbioru) - Przesyłka z płatnością przy odbiorze:
- Przesyłka InPost Paczkomaty 24/7 płatność przy odbiorze - 13,90 zł - czas dostawy 1-2 dni*
- Przesyłka InPost Paczkomaty 24/7 Paczka w Weekend płatność przy odbiorze - 18,90 zł - przesyłka dostarczana w weekendy
- Przesyłka kurierska Kurier InPost płatność przy odbiorze - 15,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
- Przesyłka kurierska GLS płatność przy odbiorze - 16,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
- Przesyłka kurierska DPD płatność przy odbiorze - 18,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
- Przesyłka kurierska DPD - Dostawa do punktu - 10,50 zł - czas dosawy 1-2 dni
(*Zastrzegamy sobie prawo do zmiany formy dostawy jeżeli gabaryt paczki przekracza pojemność punktu odbioru) - Robimy co w naszej mocy aby przesyłki docierały jak najszybciej, jednakże zastrzegamy, iż w wyjątkowych wypadkach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, w szczególności w przypadku realizacji zamówienia z produktem z magazynu zewnętrznego, okresów przedświątecznych i podczas oraz zaraz po akcjach promocyjnych.
- Przy zakupach na kwotę powyżej 299,00 zł i dokonaniu przedpłaty - pokrywamy koszty wybranej formy dostawy na terenie Polski
- Przesyłka płatna z góry:
- Dostawa na terenie Unii Europejskiej
- Przesyłka kurierska GLS - cena uzależniona od wagi przesyłki - czas dostawy 3-5 dni [Cennik dostawy]
- Przesyłka kurierska DPD - cena uzależniona od wagi przesyłki - czas dostawy 3-5 dni [Cennik dostawy]
- Darmowa przesyłka zagraniczna z GLS i UPS
- Przy zakupach na kwotę powyżej 99€ do: Niemiec, Austrii, Belgii, Danii, Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy
- Przy zakupach na kwotę powyżej 199€ - do pozostałych krajów Europejskich: Portugalia, Irlandia, Hiszpania, Francja, Rumunia, Szwecja, Finlandia, Luksemburg, Estonia, Bułgaria, Chorwacja, Grecja (kontynentalna), Słowenia, Szwajcaria, Włochy
- Darmowa wysyłka nie obowiązuje krajów/regionów: Portugalia (Azory Madera), Hiszpania II (Baleary), Hiszpania III (Wyspy Kanaryjskie, Melilla, Ceuta, Giblartar, Andora), Francja II (Korsyka), Cypr, Grecja II (Reszta kraju), Malta, Norwegia.
- Produkty o długości przekraczającej 50cm (na przykład wiatrówki, repliki asg) nie podlegają darmowej dostawie
- Odbiór osobisty zamówionego towaru możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym w Poznaniu przy ul. Kościuszki 114 2N
- Sposoby płatności i prowizje
- Systemem płatności mobilnych BLIK - bez opłat
- Przelewem na konto - bez opłat
- Kartą płatniczą - bez opłat
- Płatnością w systemie PayPal - bez opłat
- Odroczone płatności PayPo - zgodnie z regulaminem usługi
- Kredytem ratalnym PayU - zgodna z kalkulatorem rat systemu PayU Raty
- Gotówką przy odbiorze (tylko na terytorium PL) - opłata za usługę pobrania UPS / GLS - zgodna z cennikiem wysyłek
- Zakupy na raty w systemie PayU Raty Wychodząc na przeciw potrzebom Naszych Klientów wprowadziliśmy możliwość zakupów na raty także przez internet. Produkty oferowane przez nasz sklep można kupować w systemie ratalnym Raty PayU, bez wymogu fizycznej obecności w sklepie. Jeśli zdecydujesz się na zakup towaru na raty w PayU szybko i w prosty sposób będziesz mógł nabyć wybrany przez siebie produkt.
- Wymiana lub zwrot towaru
- Reklamacje
- Gwarancje
- Bezpieczeństwo zakupów
Istnieje możliwość wyboru sposobu wysyłki towaru:
Za zamówiony w sklepie towar można zapłacić:
Informacja do klientów z Europy
Przy zakupie domyślnie otrzymasz fakturę z VAT wystawcy. Jeżeli jesteś firmą z terenu EU poza Polską i potrzebujesz faktur bez naliczonego podatku VAT wpisz notatkę na ten temat w komentarzu do zamówienia.
Faktury z VAT 0% wystawiamy tylko dla firm, który VAT ID widnieje jako aktywny w bazie VIES, a adresem dostawy towaru jest kraj z terenu Unii Europejskiej inny niż Polska.
Każdy klient naszego sklepu internetowego posiada prawo do wymiany lub zwrotu towaru zakupionego w ciągu 30 dni od daty dostawy, bez podawania przyczyny. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć i nadać na adres: SPC Dział Zwrotów ul. Radziwoja 20, 61-057 Poznań. Paczka obowiązkowo powinna zawierać oprócz produktu wraz z kompletnym opakowaniem, stosowny dokument zwrotu / wymiany. Wnioski są rozpatrywane w przeciągu od 1 do 14 dni.
Zwrot płatności jest zawsze dokonywany tą samą drogą, którą wybrał nabywca. Wyjątek stanowi jedynie płatność przy odbiorze – zwrot odbywa się w tym przypadku przelewem. Wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem oraz wymianą są po stronie kupującego. W przypadku braku produktu na który rozpoczęto procedurę wymiany automatycznie dokonujemy zwrotu należności.
Jeśli dokonałeś zakupu przez zarejestrowane konto, prosimy o skorzystanie z generatora zwrotu.
Jeśli dokonałeś zakupu jako niezarejestrowany klient, prosimy o wydrukowanie oraz wypełnienie dokumentu.
Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, w przypadku zakupu rzeczy wyprodukowanej/zmodyfikowanej według specyfikacji klienta, a także w przypadku gdy produkt dostarczony jest z zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. W przypadku zwrotu produktu posiadającego w znacznym stopniu uszkodzone opakowanie lub noszącego ślady użycia zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku lub obniżenia ostatecznej kwoty zwrotu.
Osoby chcące dokonać zwrotu zachęcamy do korzystania z opcji wygenerowania zwrotu przez system i odesłania produktów Paczkomatem przy jednoczesnym zwrocie środków na saldo klienta w naszym sklepie - pokrywamy wówczas w całości koszt odesłania produktu!
Informujemy, iż wymiany i zwroty przesyłek nie zawierające kompletnych informacji dotyczących wymiany / zwrotu towaru, danych adresowych i kontaktowych mogą nie być uwzględniane.
Pamiętaj aby zwrócić produkt w takim stanie, w jakim chciałbyś go otrzymać, włącznie z opakowaniem. Odsyłając zakupy umieść oryginalne opakowanie, w którym dostałeś towar, w dodatkowej zewnętrznej kopercie lub kartonie, tak aby nie uszkodzić go w czasie transportu. Nie owijaj taśmą klejącą oryginalnego kartonu, w którym zapakowanym jest produkt.
Masz problem z produktem, zgłoś go za pomocą SYSTEMU REKLAMACJI. Nasz dział obsługi klienta wyczerpująco odpowie na Twoje wątpliwości i na pewno rozwiąże problem.
Na oferowane w naszym sklepie militarnym produkty udzielamy gwarancji na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
Wybrane produkty objęte są gwarancją producenta, w tym gwarancją dożywotnią, w takich wypadkach informacje oraz warunki gwarancji zawarte są na etykiecie lub karcie produktu.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.
Dokładamy wszelkich starań aby zakupy w naszym sklepie były dla klientów i ich danych możliwie skutecznie zabezpieczone. Nad bezpieczeństwem czuwa certyfikat szyfrujący SSL. Szyfruje on połączenie podczas twojego pobytu na naszej stronie.